Klasiki

Porsche Carrera GT: je športni avtomobil s sredinsko nameščenim motorjem , ki ga je proizvajal nemški proizvajalec avtomobilov Porsche od leta 2004 do 2006. Sports Car International je Carrero GT označil za številko ena na svojem seznamu najboljših športnikov. Avtomobili 2000-ih in osmo mesto na seznamu najboljših športnih avtomobilov vseh časov . Za njegovo napredno tehnologijo in razvoj ohišja mu je revija Popular Science leta 2003 podelila nagrado »Best of What’s New«.

Avtomobil je bil sprva predviden za uporabo motorja s turbinskim polnilnikom , a je bil kasneje preoblikovan za uporabo novega motorja V10 , s čimer se je projekt vrnil k načrtovanemu zaključku leta 2000. V10 je bila enota, ki jo je na skrivaj izdelal Porsche za ekipo Formule One Footwork . leta 1992, a kasneje odložena. Motor je bil obujen za prototip Le Mansa.

Porsche 959: je športni avtomobil, ki ga je proizvajal nemški proizvajalec avtomobilov Porsche od leta 1986 do 1993, najprej kot avtomobil za reli skupine B in kasneje kot avtomobil za legalno cestno proizvodnjo, zasnovan tako, da izpolnjuje homologacijske predpise FIA , ki zahtevajo proizvodnjo najmanj 200 enot.

959 z dvojnim turbinskim polnilnikom je bil ob predstavitvi najhitrejši avtomobil na svetu za ulično proizvodnjo , saj je dosegel najvišjo hitrost 317 km/h (197 mph), nekatere različice pa so lahko dosegle celo 339 km/h (211 mph). Z združevanjem zmogljivosti dirkalnika z udobjem luksuzne limuzine in vsakodnevno voznostjo v suhih, mokrih in zasneženih razmerah je veljal za tehnološko najnaprednejši cestni avtomobil svojega časa.

Porsche 550: je dirkalni športni avtomobil , ki ga je Porsche izdeloval od leta 1953 do 1956. V tem času je bilo proizvedenih le 90 Porschejev 550, ki so hitro vzpostavili prevlado v razredih 1,1 in 1,5 litra. Porsche 550 je avtomobil s sredinsko nameščenim motorjem in zračno hlajenim štirivaljnim motorjem, ki sledi precedensu prototipa Porsche 356/1 iz leta 1948 , ki ga je oblikoval Ferry Porsche . Dirkaški dizajn s sredinskim motorjem je bil nadalje razvit s Porschejevim modelom 718 ; njegove prednosti so vodile do tega, da je do sredine šestdesetih let 20. stoletja postal prevladujoč dizajn za vrhunske dirkalne avtomobile. Porsche 550 ima solidno dirkalno zgodovino; maja 1953 je zmagal na dirki Nürburgring Eifel , na prvi dirki, na kateri je sodeloval. 550 Spyder je običajno končal med prvimi tremi v svojem razredu. Vsak Spyder je bil zasnovan in prilagojen za dirkanje.

Porsche 911 carrera RS (1973 in 1974): V primerjavi s standardnim 911S je imela Carrera 2.7 RS večji motor (2.687 cc) z močjo 210 KM (154 kW; 207 KM) z Boschevim (Kugelfischer) mehanskim vbrizgom goriva, spremenjeno in okrepljeno vzmetenje, zadnji spojler z račjim repom, večji zavore, širša zadnja kolesa in zadnji blatniki, za prileganje Pnevmatike 185/70VR15 in 215/60VR15 spredaj in zadaj. V obliki RS Touring je tehtal 1.075 kg (2.370 lb), v obliki Sport Lightweight je bil približno 100 kg (220 lb) lažji, prihranek je izhajal iz tankega jekla, uporabljenega za dele karoserije, in tudi uporabe tanjšega stekla. Skupno je bilo izdelanih 1.580 enot, ki so se uvrstile v razred FIA Group 4 . 49 avtomobilov Carrera RSR je bilo izdelanih z 2808 cc (2,8 L) motorji z močjo 300 KM (221 kW; 296 KM).